Promocija zdravja na delovnem mestu so sistematične ciljane aktivnosti in ukrepi, ki so namenjeni vsem delavcem in se izvajajo za vse delavce pod enakimi pogoji, z namenom ohranjanja in krepitve telesnega in duševnega zdravja zaposlenih.
Načrt promocije zdravja na delovnem mestu je srednjeročni ali dolgoročni plan, ki temelji na oceni potreb in omogoča jasno usmeritev za pripravo programa/ov s katerimi se ciljno določi naloge, ki jih bo delodajalec v sklopu promocije zdravja izvajal v določenem obdobju.
Z analizo vprašalnikom bomo ugotavljali stanje na področju zdravja in dobrega počutja zaposlenih, ter se seznanili z že potekajočimi aktivnostmi organizacije. Več o ANALIZI PODJETJA.
VSEBINA NAČRTA:
– namen in cilj
– referenčni dokumenti
– predstavitev družbe in njene aktivnosti na področju promocije zdravja (PZD)
– analiza zdravja zaposlenih
– pripravljenost in skupna zaveza vodstva in zaposlenih za izvajanje PZD
– organiziranje ukrepov in dejavnosti PZD
– spremljanje načrta PZD
Vas zanima več?
Pokličite nas ali nam pišite »
Z veseljem bomo pripravili ponudbo po meri vašega podjetja, ali se kar osebno srečali z vami in vam brezplačno predstavili svoje programe promocije zdravja na delovnem mestu.