• Background Image

    Članki

4. 12. 2019

Povleciti popek noter ali stisniti trebušne mišice?

Mnogokrat pri raznih vadbah med izvajanjem vaj slišimo: “Povleci popek noter, da aktiviraš mišice trebuha!” Delno je to res, da se ob stisku mišic trebuha popek pomakne bližje hrbtenici, vendar le če je stisk izveden pravilno z vso muskulaturo trebuha. Joga in pilates sta v modernem času priporočeni obliki vadbe predvsem za osebe z bolečinami v hrbtu, zato je napačna razlaga vaditelja in/ali nepopolno razumevanje stiska mišic trebuha lahko prej škodljivo kot koristno.

Preberi več

4. 12. 2019

Primeri ogrevanj pri različnih telesnih aktivnostih

V prejšnjem članku smo si pogledali kakšni so učinki ogrevanja in kako naj bi ogrevanje izgledalo v teoriji. V tem članku pa bomo opisali tri praktične primere ogrevanja glede na aktivnost, ki bo sledila v glavnem delu. Pogledali si bomo primer ogrevanja pred treningom teka, plavanja in odbojke.

Preberi več

4. 12. 2019

Devet razlogov za prevlado kenijskih tekačev v vzdržljivostnih tekih

Kaj je razlog za prevlado vzhodnoafriških tekačev v vzdržljivostih tekih in ali na to vpliva njihova genetika?

Članek je povzetek razmišljanja ameriškega misijonarja Lawrenca Lantza, ki je več let živel v ugandskem mestu Soroti in opazoval tamkajšnje tekače pri njihovih treningih. Prepričan je, da genetika nima nobene veze s prevlado afriških tekačev v tekih na srednje in dolge proge.

Preberi več

4. 12. 2019

Sedeče delo

S tehnološkim napredkom se je spremenil tudi način dela v podjetjih. Vedno več je delovnih mest, ki od  zaposlenih zahtevajo vse več prisilnih drž ter sedenja in vse manj telesne dejavnosti. Raziskave kažejo, da dolgotrajno sedenje negativno vpliva na zdravje posameznika. V seriji člankov bomo predstavili negativne posledice prekomernega sedenja, optimalni položaj sedenja med delom, kakšen naj bi bil dober stol, pozitivne učinke vadbe na delovnem mestu, priporočila o vadbi in aktivnih odmorih na delovnem mestu ter primer aktivnega odmora, ki ga pri Gibitu organiziramo za podjetja.

Preberi več

4. 12. 2019

Nov začetek

Vsak trenutek se lahko odločimo za nov začetek. Ni treba čakati na novo leto, mesec ali nov teden. 

V naših življenjih so obdobja, ki kličejo po spremembah. Tudi Zemlja ima take cikle, ko vsak letni čas prinese nekaj novega, nekaj zaključi, da lahko začne na novo. Začetek novega leta, končanje šole, odhod iz službe ali menjava službe, selitev in podobno so dogodki, ki naše misli usmerjajo v nove začetke. Njihova prednost je v tem, da s seboj prinesejo energijo in zagon, da ustvarijo spremembo. Dajo nam možnost izbire, da nas popeljejo naprej po poti življenja in osebne rasti.
Preberi več

18. 3. 2019

Hidracija

Voda je za kisikom drugi najpomembnejši element brez katerega naše telo neha delovati v zelo kratkem času. Človek brez hrane namreč lahko zdrži več tednov, brez vode pa le nekaj dni. Naše kosti so v 25 % sestavljene iz vode, mišice in možgani so sestavljene iz 75 % vode, kri iz 82 %, pljuča pa kar v 90% sestavlja voda. Preberi več

18. 3. 2019

Meditacija

“Meditacija vam daje tisto, kar vam nič drugega ne more dati: spoznavanje samega sebe.”
– Swami Rama

Vsakič, ko smo preobremenjeni s pretokom zunanjih izkušenj in dražljajev (prijetnih in neprijetnih dogodkov), je moteno oziroma vzdraženo naše notranje ravnotežje. Po drugi strani pa, ko je naše notranje življenje uravnoteženo, um postane umirjen. Takrat lahko lažje vidimo ‘celo sliko’, vse postane bolj jasno in lažje in bolj premišljeno lahko delujemo. Preberi več

18. 3. 2019

Pomen ogrevanja pred vadbo

Ne glede na to, ali gre za vrhunsko ali rekreativno raven športa, ogrevanja pred športno aktivnostjo ne moremo nikoli preveč poudariti. Ogrevanje ima na športnika namreč tako fiziološki kot tudi psihološki učinek, zato je nujno potreben pred vsako zahtevnejšo telesno aktivnostjo.

Preberi več

16. 11. 2018

Recept: Granola v prahu

Zajtrk je zelo pomemben obrok v dnevu, ker prekine naš nočni post in da našemu telesu energijo za začetek novega dne. Njegova vsebina ima veliko učinkov na naše zdravje. Fino je, da je le-ta raznolika in telo malo preseneti. Torej, da se ne ponavlja. Zato z vami tokrat delimo idejo za zajtrk. Preberi več

16. 11. 2018

Priporočila in napotki pred, med in po vadbi joge

Ko smo enkrat izbrali jogo kot rekreativno dejavnost, dejavnost, ki dviguje raven zdravja ali pa za katerikoli drug namen je prav, da se podučimo o osnovnih pristopih k vadbi joge. Tako bodo rezultati bolj učinkoviti. Preberi več

  • Pokličite nas ali nam pišite

    Telefon: 040 331 833
    Mail: b2b@gibit.si
    Kontaktni obrazec

    Ime in priimek

    E-pošta (obvezno)

    Podjetje (opcijsko)

    Sporočilo