Komunikacija in vzdrževanje dobrih odnosov
med zaposlenimi

Dobra komunikacija, trening socialnih veščin, obvladovanje stresnih situacij in vzdrževanje dobrih medosebnih odnosov.

Vsi ljudje komuniciramo. Komunikacija nam ne omogoča zgolj izmenjave informacij, marveč tudi zadovoljevanje naših temeljnih potreb po druženju, sprejetosti in varnosti. V delovnih okoljih igra komunikacija zelo pomembno vlogo. Kakor predstavlja na eni strani dobra komunikacija gonilo dobrim medosebnim odnosom, zadovoljstvu in delovni učinkovitosti, lahko na drugi strani slaba komunikacija pomembno ovira doseganje vzajemnih in kvalitetnih odnosov, znižuje pa tudi delovno uspešnost in učinkovitost.

Komunikacijske veščine so spretnosti, ki se jih ljudje priučimo in posledično je mogoče manj učinkovite komunikacijske vzorce z vajo in treningom spreminjati.

Na delavnici bodo udeleženci: 

  • uvideli povezavo med komunikacijskimi vzorci in zadovoljstvom ter učinkovitostjo na delovnem mestu
  • dobili vpogled v lastne komunikacijske vzorce
  • spoznali osnove dobrega komuniciranja
  •  na praktičnih primerih urili komunikacijske spretnosti

MNENJA ZDRAVIH PODJETJIH O EKIPI GIBIT

SORODNE VSEBINE

Zdrav način življenja

zdrav način življenjaSpoznavanje telesa, gibanje, zdrava prehrana in sproščanje. Na delavnici o zdravem načinu življenje boste izvedeli kako in koliko se gibati, na kakšne načine in kako gibanje vpliva na telo. Izvedeli boste

Promocija zdravja od A do Z

Na podlagi 11 letnih izkušenj in sodelovanja z več kot 100 podjetij in organizacijami na področju promocije zdravja predstavljamo inovativen program Promocija zdravja od A do Z

Sedeče delo

Odpravljanje negativnih učinkov sedečega dela in izvajanje vaj za preprečevanje bolečin v hrbtu.

Stres in izgorelost

Vpliv stresa na počutje in zadovoljstvo pri delu. Pri našem delu se vsi srečujemo z zahtevnimi okoliščinami.
Vse to lahko negativno vpliva na naš stres oz. počutje v službi.

Zdrava prehrana

Kdaj in kaj jesti, kakšen obrok je primeren za malico, kakšen za kosilo in kako neurejena prehrana vpliva na zaposlene.

Reševanje konfliktov

Reševanje konfliktovIskanje (prepoznavanje) in (preventivno) reševanje problemov, ki lahko pripeljejo tudi do mobinga. Medosebni konflikti v delovnih kolektivih so eden večjih virov stresa, nezadovoljstva in upada delovne vneme. Posledično pa tudi težav

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE