Motivacija in zadovoljstvo na delovnem mestu

Eden od pomembnejših dejavnikov, ki prispevajo k boljšemu počutju in zdravju na delovnem mestu, je motivacija za delo oz. zadovoljstvo pri delu. Delavci, ki so visoko motivirani in v večji meri zadovoljni pri svojem delu, občutijo manj stresa in redkeje zbolevajo.

Na motivacijo in zadovoljstvo pri delu pri vsakem posamezniku vpliva več dejavnikov. Notranji oz. psihološki dejavniki so večinoma tisti, ki posameznika motivirajo pri delu: npr. naši lastni motivi, želje, cilji, potrebe, vrednote, ideali …

Na drugi strani pa neurejeni zunanji dejavniki, npr. plača, pogoji dela, odnosi, delovni procesi in naloge, pravila, resursi za delo ipd., večinoma znižujejo motivacijo za delo in povečujejo nezadovoljstvo. Velikokrat na te zadnje težko vplivamo, možno pa je spremeniti naš odnos do njih in zmanjšati njihov vpliv na naše nezadovoljstvo.

Na delavnici bodo udeleženci:

  • spoznali kaj je motivacija
  • prepoznali (zunanje in notranje) dejavnike, ki vplivajo na njihovo motivacijo in zadovoljstvo pri delu
  • dobili praktične nasvete, kako izboljšati motivacijo
  • prepoznali, kako lahko poskusijo vplivati na zunanje dejavnike ter tako povečati svoje zadovoljstvo
  • bolje razumeli, kako s spremembo lastnih prepričanj znižati nezadovoljstvo, kljub težkim zunanjim dejavnikom

MNENJA ZDRAVIH PODJETJIH O EKIPI GIBIT

SORODNE VSEBINE

Promocija zdravja od A do Z

Na podlagi 11 letnih izkušenj in sodelovanja z več kot 100 podjetij in organizacijami na področju promocije zdravja predstavljamo inovativen program Promocija zdravja od A do Z

Aktivni odmori

Aktivni odmori so sklopi vaj, ki so bili sestavljeni predvsem z mislijo na težave, ki največkrat pestijo delavce, ki opravljajo pretežno sedeče delo.

Vadba za hrbtenico

Online vadba za hrbtenico – Preprečevanje bolečin v hrbtenici

Sedeče delo

Odpravljanje negativnih učinkov sedečega dela in izvajanje vaj za preprečevanje bolečin v hrbtu.

Zdravo spanje

Delavnica “Zdravo spanje” odgovarja na osnovna vprašanja povezana s spanjem, ponuja pa tudi praktične nasvete, kako izboljšati naš spanec.

Nordijska hoja

Nordijska hoja je ena najbolj zdravih in naravnih aktivnosti, ki se je razvila iz teka na smučeh. Za razliko od navadne hoje in pohodništva pri nordijski hoji uporabljamo večino mišičnih skupin, kar pomeni, da ima vadba bolj celosten in zdrav učinek na telo.

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE