Treningi plavanja

Učenje pravilne tehnike z učiteljem plavanja.

Trajanje

60 minut.

Število udeležencev

Do 8 vadečih na progo.

Plavanje je eden najbolj zdravih in popularnih rekreativnih športov. Največja prednost plavanja je gibanje celotnega telesa. Tako med izvajanjem različnih tehnik delujejo mišice rok, ramenskega obroča, trebušne in hrbtne mišice ter seveda mišice nog. S pomočjo učitelja plavanja se boste naučili izdihovati pod vodo, pravilno drseti, udariti z nogami, izvesti pravilen zamah in vse ostalo, da bo plavanje za vas prijetna in koristna rekreacija.

POZITIVNI UČINKI VADBE:
  • izboljšuje vzdržljivost, gibljivost in moč,
  • aktivnost celega telesa – večja poraba energije (maščob),
  • krepi dihalni in srčno-žilni sistem,
  • ne obremenjuje sklepov in zmanjšuje bolečine v vratu in hrbtenici,
  • deluje proti stresu.

MNENJA ZDRAVIH PODJETJIH O EKIPI GIBIT

SORODNE VSEBINE

Odbojka

Treningi odbojkečenje in igranje odbojke pod trenerskim vodstvom. Trajanje 60 - 90 minut. Število udeležencev

VEČ

Aktivni odmori

Aktivni odmori so sklopi vaj, ki so bili sestavljeni predvsem z mislijo na težave, ki največkrat pestijo delavce, ki opravljajo pretežno sedeče delo.

VEČ

Novi športni izzivi

Novi športni izziviPredstavitev in preizkus aktivnosti in športov, ki jih vaši zaposleni morda še ne

VEČ

Sedeče delo

Odpravljanje negativnih učinkov sedečega dela in izvajanje vaj za preprečevanje bolečin v hrbtu.

VEČ

Tek

Tekaški treningiRaznoliki treningi, učenje tehnike in priprave na maratone. Trajanje 60 - 90 minut. Število

VEČ

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE