Promocija zdravja od a do z

B2B zaprta stran – TEMPLATE STRAN

Urnik in povezava na aktivni odmor

No event found!

Pretekli dogodki

STERS IN IZGORELOST - COVID-19

IZOBRAŽEVANJE: Stres in Covid-19 (Petek, 23.4. ob 10:30)

Pojav COVID-19 ne predstavlja zgolj tveganja za naše telesno zdravje, marveč tudi za naše duševno blagostanje. Številne raziskave ugotavljajo porast s stresom povezanih duševnih težav v državah z razglašeno epidemijo.

Oglejte si posnetek izobraževanja Stres in Covid-19
STERS IN IZGORELOST - COVID-19

IZOBRAŽEVANJE: Stres in Covid-19

Pojav COVID-19 ne predstavlja zgolj tveganja za naše telesno zdravje, marveč tudi za naše duševno blagostanje. Številne raziskave ugotavljajo porast s stresom povezanih duševnih težav v državah z razglašeno epidemijo.

Več o izobraževanju
gibit_gibanje2

IZOBRAŽEVANJE: GIBANJE - Kako začeti? Kaj izbrati?

Na predavanju GIBANJE – Kako začeti? Kaj izbrati? smo izvedeli zakaj naše telo potrebuje gibanje, katere sposobnosti ima in kako jih izboljšamo ter ohranjamo skozi leta. Govorili smo o različnih oblikah gibanja, koliko se moramo gibati, kakšno vlogo pri tem igra ustrezna prehrana in zadostna količina regeneracije, počitka, spanca.

Oglejte si posnetek o Gibanju - Kako začeti? Kaj izbrati?
gibit_gibanje2

IZOBRAŽEVANJE: GIBANJE - Kako začeti? Kaj izbrati?

Na predavanju GIBANJE – Kako začeti? Kaj izbrati? smo izvedeli zakaj naše telo potrebuje gibanje, katere sposobnosti ima in kako jih izboljšamo ter ohranjamo skozi leta. Govorili smo o različnih oblikah gibanja, koliko se moramo gibati, kakšno vlogo pri tem igra ustrezna prehrana in zadostna količina regeneracije, počitka, spanca.

Oglejte si posnetek o Gibanju - Kako začeti? Kaj izbrati?

Članki

Sedece_delo_PeK

Sedeče delo

Že pri pravilnem sedenju je hrbtenica bolj obremenjena kot leže ali stoje. Pri vzravnanem sedenju je pritisk na medvretenčne ploščice za 40% večji kot pri stoječem položaju. Kakšne so obremenitve na telo med sedenjem pa je odvisno predvsem od položaja sedenja in od stola na katerem sedimo. 

 
Povezava na članek
ZNŽ 03 skupinske-tek-mala

Primeri ogrevanj pri različnih telesnih aktivnostih

V tokratnem članku bomo  opisali tri praktične primere ogrevanja glede na aktivnost, ki bo sledila v glavnem delu. Pogledali si bomo primer ogrevanja pred treningom teka, plavanja in odbojke.

Povezava na članek
Hidracija

Hidracija

Mnenja glede hidracije med športno aktivnostjo so deljena. Od nastanka prvih športnih napitkov je pitje tekočin in preprečevanje dehidracije dobilo drugačen pomen, kot ga je imelo pred tem. Kar naenkrat je pitje postalo bolj pomembno, žeja pa ni bila več pravo merilo hidriranosti. Pa je res tako?

Povezava na članek

AKTIVNI ODMORI

FITBIT

HRBTENICA

JOGA

BALABIT

Vsi se zavedamo, kako pomembno je gibanje za naše zdravje. Večina pa ne ve, kje in kako začeti, kaj je dobro in kaj nima učinka ali je celo škodljivo za naše zdravje. Poplava informacij na spletu v nas pušča več vprašanj kot odgovorov. Z našim uvodnim izobraževanjem vam bomo tako skušali kar se da praktično in jasno predstaviti pomen gibanja za zdravje in kako naj gibanje dolgoročno postane del vašega vsakdanjika.

Na predavanju GIBANJE – Kako začeti? Kaj izbrati? boste izvedeli zakaj naše telo potrebuje gibanje, katere sposobnosti ima in kako jih izboljšamo ter ohranjamo skozi leta. Govorili bomo o različnih oblikah gibanja, koliko se moramo gibati, kakšno vlogo pri tem igra ustrezna prehrana in zadostna količina regeneracije, počitka, spanca. Ko nam bo že vse jasno kaj moramo narediti, vam bomo skušali tudi s praktičnimi primeri in nasveti pomagati, kako si postaviti ustrezne cilje in vztrajati na poti do njih. Na voljo bo tudi čas za razpravo in vaša vprašanja.

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE

    POKLIČITE NAS ALI NAM PIŠITE

    Sledite nam na socialnih omrežjih

    Ne zamudite GiBit-ovih novosti, aktualnih dogodkov in programov za vaše podjetje.