Promocija zdravja od a do z

B2B zaprta stran – TEMPLATE STRAN

AKTIVNI ODMORI V ŽIVO

Vsak torek in četrtek od 10:00 do 10:15!

No event found!

Posnetki aktivnih odmorov

No event found!
No event found!
No event found!
No event found!

Pretekli dogodki

V juliju in avgustu smo vam pripravili posnetke 12 izobraževanj / delavnic, ki smo jih izvedli preko programa promocije zdravja od A do Z. Vabljeni k ogledu!

Članki in zdravi recepti

Lj-maraton-2013-18-of-143

DEVET RAZLOGOV ZA PREVLADO KENIJSKIH TEKAČEV V VZDRŽLJIVOSTNIH TEKIH

Kaj je razlog za prevlado vzhodnoafriških tekačev v vzdržljivostih tekih in ali na to vpliva njihova genetika?

Članek je povzetek razmišljanja ameriškega misijonarja Lawrenca Lantza, ki je več let živel v ugandskem mestu Soroti in opazoval tamkajšnje tekače pri njihovih treningih. Prepričan je, da genetika nima nobene veze s prevlado afriških tekačev v tekih na srednje in dolge proge.

Povezava na članek
Lj-maraton-2013-18-of-143

DEVET RAZLOGOV ZA PREVLADO KENIJSKIH TEKAČEV V VZDRŽLJIVOSTNIH TEKIH

Kaj je razlog za prevlado vzhodnoafriških tekačev v vzdržljivostih tekih in ali na to vpliva njihova genetika?

Članek je povzetek razmišljanja ameriškega misijonarja Lawrenca Lantza, ki je več let živel v ugandskem mestu Soroti in opazoval tamkajšnje tekače pri njihovih treningih. Prepričan je, da genetika nima nobene veze s prevlado afriških tekačev v tekih na srednje in dolge proge.

Povezava na članek
aktivacij mišic medeničnega dna

Povleciti popek noter ali stisniti trebušne mišice?

Mnogokrat pri raznih vadbah med izvajanjem vaj slišimo: “Povleci popek noter, da aktiviraš mišice trebuha!” Delno je to res, da se ob stisku mišic trebuha popek pomakne bližje hrbtenici, vendar le če je stisk izveden pravilno z vso muskulaturo trebuha

Povezava na članek
aktivacij mišic medeničnega dna

Povleciti popek noter ali stisniti trebušne mišice?

Mnogokrat pri raznih vadbah med izvajanjem vaj slišimo: “Povleci popek noter, da aktiviraš mišice trebuha!” Delno je to res, da se ob stisku mišic trebuha popek pomakne bližje hrbtenici, vendar le če je stisk izveden pravilno z vso muskulaturo trebuha

Povezava na članek
Sedece_delo_PeK

Sedeče delo

Že pri pravilnem sedenju je hrbtenica bolj obremenjena kot leže ali stoje. Pri vzravnanem sedenju je pritisk na medvretenčne ploščice za 40% večji kot pri stoječem položaju. Kakšne so obremenitve na telo med sedenjem pa je odvisno predvsem od položaja sedenja in od stola na katerem sedimo. 

 
Povezava na članek
Sedece_delo_PeK

Sedeče delo

Že pri pravilnem sedenju je hrbtenica bolj obremenjena kot leže ali stoje. Pri vzravnanem sedenju je pritisk na medvretenčne ploščice za 40% večji kot pri stoječem položaju. Kakšne so obremenitve na telo med sedenjem pa je odvisno predvsem od položaja sedenja in od stola na katerem sedimo. 

 
Povezava na članek

VIDEO RECEPT: Pečena ovsena kaša z nektarinami

FITBIT

HRBTENICA

JOGA

BALABIT

OSTALO

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE

    POKLIČITE NAS ALI NAM PIŠITE

    Sledite nam na socialnih omrežjih

    Ne zamudite GiBit-ovih novosti, aktualnih dogodkov in programov za vaše podjetje.