Promocija zdravja od a do z

B2B zaprta stran – TEMPLATE STRAN

POSNETEK: Delavnica Sedeče delo - 2. del (sreda 13.10. ob 10:30)

Urnik in povezava na aktivni odmor

No event found!

Pretekli dogodki

Sedece_delo_PeK

IZOBRAŽEVANJE: Sedeče delo (1. del) - Negativni učinki, ureditev pisarne in pomen aktivnih odmorov

Zaradi pojava COVID-19 veliko zaposlenih dela od doma v neurejenih domačih pisarnah. Le to predstavlja resno tveganje za naše zdravje in posledično na našo učinkovitost. V 1. delu delavnice boste izvedeli o negativnih učinkih sedečega dela, kako si urediti (domačo) pisarno, ali je delo na prenosnem računalniku primerno in kakšen pomen imajo aktivni odmori na preprečevanje bolečin v sklepih, kot tudi na našo produktivnost. Delavnica bo trajala cca. 90 minut.

Oglejte si posnetek izobraževanja
Sedece_delo_PeK-20

IZOBRAŽEVANJE: Sedeče delo (2. del) - Skrb za hrbtenico in vaje za preprečevanje bolečin v sklepih

V povprečju v zahodnem svetu sedimo 10 ur dnevno, kar močno vpliva na našo telesno držo in bolečine v vratu, ledvenem delu hrbta in ostalih sklepih.  V 2. delu delavnice o sedečem delu boste izvedeli vzroke bolečin v sklepih in kako z različnimi vajami preprečevati bolečine in s tem dvigniti našo kvaliteto življenja. Delavnica je praktično naravnana in bo trajala cca. 90 minut.

Oglejte si posnetek izobraževanja

Članki

aktivacij mišic medeničnega dna

Povleciti popek noter ali stisniti trebušne mišice?

Mnogokrat pri raznih vadbah med izvajanjem vaj slišimo: “Povleci popek noter, da aktiviraš mišice trebuha!” Delno je to res, da se ob stisku mišic trebuha popek pomakne bližje hrbtenici, vendar le če je stisk izveden pravilno z vso muskulaturo trebuha

Povezava na članek
Joga_190325_PeK-1-1-1-1024x683

Meditacija

Vsakič, ko smo preobremenjeni s pretokom zunanjih izkušenj in dražljajev (prijetnih in neprijetnih dogodkov), je moteno oziroma vzdraženo naše notranje ravnotežje. Po drugi strani pa, ko je naše notranje življenje uravnoteženo, um postane umirjen.

“Meditacija vam daje tisto, kar vam nič drugega ne more dati: spoznavanje samega sebe.”
– Swami Rama

Povezava na članek
Sedece_delo_PeK

Sedeče delo

Že pri pravilnem sedenju je hrbtenica bolj obremenjena kot leže ali stoje. Pri vzravnanem sedenju je pritisk na medvretenčne ploščice za 40% večji kot pri stoječem položaju. Kakšne so obremenitve na telo med sedenjem pa je odvisno predvsem od položaja sedenja in od stola na katerem sedimo. 

 
Povezava na članek

AKTIVNI ODMORI

FITBIT

HRBTENICA

JOGA

BALABIT

OSTALO

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE

    POKLIČITE NAS ALI NAM PIŠITE

    Sledite nam na socialnih omrežjih

    Ne zamudite GiBit-ovih novosti, aktualnih dogodkov in programov za vaše podjetje.