Program zdravi zaposleni

B2B zaprta stran – TEMPLATE STRAN

AKTIVNI ODMORI V ŽIVO

Vsak delavnik od 10:00 do 10:15!

No event found!

Posnetki aktivnih odmorov

No event found!
No event found!
No event found!
No event found!
No event found!

PIHAJAJOČI DOGODKI

Manulana terapija (23)

RAKA LAHKO ODKRIJEMO DOVOLJ ZGODAJ ALI GA CELO PREPREČIMO

TERMIN: Četrtek, 16.5. ob 14.00 uri

Rak je v Sloveniji vodilni vzrok prezgodnje smrti. Z upoštevanjem 12 z dokazi podprtih priporočil lahko nekatere rake preprečite ali odkrijete zgodaj, še preden se pojavijo prvi simptomi. Svetovna zdravstvena organizacija ocenjuje, da lahko z upoštevanjem vseh 12 priporočil zmanjšamo verjetnost smrti zaradi raka za skoraj polovico. Več priporočil kot posameznik upošteva, manjša je verjetnost, da bo umrl zaradi raka.

 

Delavnico bo vodila Katja Jarm, zdravnica specialistka javnega zdravja. Zaposlena je na Onkološkem inštitutu Ljubljana kot epidemiologinja v Državnem presejalnem programu za raka dojk DORA. Je tudi članica najstarejše nevladne organizacije za preventivo raka, Zveze slovenskih društev za boj proti raku.

Manulana terapija (23)

RAKA LAHKO ODKRIJEMO DOVOLJ ZGODAJ ALI GA CELO PREPREČIMO

TERMIN: Četrtek, 16.5. ob 14.00 uri

Rak je v Sloveniji vodilni vzrok prezgodnje smrti. Z upoštevanjem 12 z dokazi podprtih priporočil lahko nekatere rake preprečite ali odkrijete zgodaj, še preden se pojavijo prvi simptomi. Svetovna zdravstvena organizacija ocenjuje, da lahko z upoštevanjem vseh 12 priporočil zmanjšamo verjetnost smrti zaradi raka za skoraj polovico. Več priporočil kot posameznik upošteva, manjša je verjetnost, da bo umrl zaradi raka.

 

Delavnico bo vodila Katja Jarm, zdravnica specialistka javnega zdravja. Zaposlena je na Onkološkem inštitutu Ljubljana kot epidemiologinja v Državnem presejalnem programu za raka dojk DORA. Je tudi članica najstarejše nevladne organizacije za preventivo raka, Zveze slovenskih društev za boj proti raku.

Delavnico bo vodila Katja Jarm, zdravnica specialistka javnega zdravja. Zaposlena je na Onkološkem inštitutu Ljubljana kot epidemiologinja v Državnem presejalnem programu za raka dojk DORA. Je tudi članica najstarejše nevladne organizacije za preventivo raka, Zveze slovenskih društev za boj proti raku.

PRETEKLI DOGODKI

AKTIVNI ODMOR (2)

DIHANJE ZA ZDRAVJE

Kako pomemben je način dihanja v vsakdanjem življenju? Vsebina delavnice bo opisala in uporabniku poskušala približati tehnike dihanja za uporabo le teh v vsakdanjem življenju. Spoznali bomo:
- kratko teoretično razlago 'stresa' in odziva telesa na stres
- opisali vpliv različnih vrst dihanja na telo in počutje - poudarili pomen pravilnega dihanja glede na situacije v katerih se dnevno znajdemo - podkrepili razlage na konkretnih vsakdanjih primerih - spoznali in se naučili nekatere tehnike dihanja - poskusili nekatere tehnike dihanja na sebi - našteli primere kako v vsakdanjih situacijah uporabiti svoje dihanje kot pomoč za različna opravila, tudi fizična (npr. dvigovanje bremen) - spoznali dihanje kot orodje za telesno in mentalno sprostitev - spoznali še nekatere druge preproste tehnike sproščanja.

Vsebina delavnice:

  • kratko teoretično razlago 'stresa' in odziva telesa na stres
  • opisali vpliv različnih vrst dihanja na telo in počutje
  • poudarili pomen pravilnega dihanja glede na situacije v katerih se dnevno znajdemo
  • podkrepili razlage na konkretnih vsakdanjih primerih
  • spoznali in se naučili nekatere tehnike dihanja
  • poskusili nekatere tehnike dihanja na sebi - našteli primere kako v vsakdanjih situacijah uporabiti svoje dihanje kot pomoč za različna opravila, tudi fizična (npr. dvigovanje bremen)
  • spoznali dihanje kot orodje za telesno in mentalno sprostitev
  • spoznali še nekatere druge preproste tehnike sproščanja.
POSNETEK
AKTIVNI ODMOR (2)

DIHANJE ZA ZDRAVJE

Kako pomemben je način dihanja v vsakdanjem življenju? Vsebina delavnice bo opisala in uporabniku poskušala približati tehnike dihanja za uporabo le teh v vsakdanjem življenju. Spoznali bomo:
- kratko teoretično razlago 'stresa' in odziva telesa na stres
- opisali vpliv različnih vrst dihanja na telo in počutje - poudarili pomen pravilnega dihanja glede na situacije v katerih se dnevno znajdemo - podkrepili razlage na konkretnih vsakdanjih primerih - spoznali in se naučili nekatere tehnike dihanja - poskusili nekatere tehnike dihanja na sebi - našteli primere kako v vsakdanjih situacijah uporabiti svoje dihanje kot pomoč za različna opravila, tudi fizična (npr. dvigovanje bremen) - spoznali dihanje kot orodje za telesno in mentalno sprostitev - spoznali še nekatere druge preproste tehnike sproščanja.

Vsebina delavnice:

  • kratko teoretično razlago 'stresa' in odziva telesa na stres
  • opisali vpliv različnih vrst dihanja na telo in počutje
  • poudarili pomen pravilnega dihanja glede na situacije v katerih se dnevno znajdemo
  • podkrepili razlage na konkretnih vsakdanjih primerih
  • spoznali in se naučili nekatere tehnike dihanja
  • poskusili nekatere tehnike dihanja na sebi - našteli primere kako v vsakdanjih situacijah uporabiti svoje dihanje kot pomoč za različna opravila, tudi fizična (npr. dvigovanje bremen)
  • spoznali dihanje kot orodje za telesno in mentalno sprostitev
  • spoznali še nekatere druge preproste tehnike sproščanja.

    sogovorniki bodo z vami delili izkušnje in anekdote s svojih  športnih udejstvovanj

POSNETEK

Članki

0632dc34a7_62171013

OSTEOPOROZA

Osteoporoza je kronična bolezen, pri kateri kost izgubi svojo trdnost in postane porozna. Spada med 5 najpogostejših kroničnih bolezni, pogosteje pa prizadene žensko populacijo. Kosti, ki so bile nekoč močne in trdne, postanejo zardi osteoporoze krhke in lomljive. Povsem običajni gibi, kot je pobiranje predmetov s tal in sklanjanje pa lahko povzroči zlome kosti. Za osteoporozo pravimo, da je tiha bolezen, saj večina ljudi ne ve, da jo ima, dokler se kost ne zlomi. Takrat pa je bolezen že napredovala.

Povezava na članek
0632dc34a7_62171013

OSTEOPOROZA

Osteoporoza je kronična bolezen, pri kateri kost izgubi svojo trdnost in postane porozna. Spada med 5 najpogostejših kroničnih bolezni, pogosteje pa prizadene žensko populacijo. Kosti, ki so bile nekoč močne in trdne, postanejo zardi osteoporoze krhke in lomljive. Povsem običajni gibi, kot je pobiranje predmetov s tal in sklanjanje pa lahko povzroči zlome kosti. Za osteoporozo pravimo, da je tiha bolezen, saj večina ljudi ne ve, da jo ima, dokler se kost ne zlomi. Takrat pa je bolezen že napredovala.

Povezava na članek
Manulana terapija

HEKSENŠUS – VZROKI ZA NASTANEK IN ZDRAVLJENJE

Ko se zjutraj zbudimo s trdim in otrdelim vratom je to najpogosteje posledica otečenih mišic, zaradi česar glavo težko premikamo v katerokoli smer. To bolečino pogosto imenujemo tudi heksenšus. Bolečina se lahko širi v roke in glavo, včasih pa je lahko tako velika, da moramo obrniti celo telo, če želimo pogledati v stran.

Povezava na članek
Manulana terapija

HEKSENŠUS – VZROKI ZA NASTANEK IN ZDRAVLJENJE

Ko se zjutraj zbudimo s trdim in otrdelim vratom je to najpogosteje posledica otečenih mišic, zaradi česar glavo težko premikamo v katerokoli smer. To bolečino pogosto imenujemo tudi heksenšus. Bolečina se lahko širi v roke in glavo, včasih pa je lahko tako velika, da moramo obrniti celo telo, če želimo pogledati v stran.

Povezava na članek
Manulana terapija (9)

JE POKANJE V SKLEPIH NEVARNO?

Pokanje sklepov med premikanjem ali telesno aktivnostjo je dokaj pogosto. Nekateri posamezniki si jih pokajo tudi sami, najpogosteje v členkih prstov na roki. Večkrat lahko slišimo, da pokanje samo po sebi ni dobro in je znak določene poškodbe, pogosto pa temu ni tako.

Povezava na članek
Manulana terapija (9)

JE POKANJE V SKLEPIH NEVARNO?

Pokanje sklepov med premikanjem ali telesno aktivnostjo je dokaj pogosto. Nekateri posamezniki si jih pokajo tudi sami, najpogosteje v členkih prstov na roki. Večkrat lahko slišimo, da pokanje samo po sebi ni dobro in je znak določene poškodbe, pogosto pa temu ni tako.

Povezava na članek

Zdravi recepti

Manulana terapija

ZDRAVI RECEPTI: VEGETARIJANSKI SENDVIČ S HUMUSOM

Iščete zdrav recept? Tokrat vam v rubriki zdravi recepti ponujamo okusne testenine s pestom in zelenjavo, ki je lahko pečena ali pa sveža.

 
Povezava na recept
Manulana terapija

ZDRAVI RECEPTI: TESTENINE S PESTOM IN PEČENO (ALI SVEŽO) ZELENJAVO

Iščete zdrav recept? Tokrat vam v rubriki zdravi recepti ponujamo okusne testenine s pestom in zelenjavo, ki je lahko pečena ali pa sveža.

Povezava na recept
Manulana terapija

ZDRAVI RECEPTI: POMARANČNO ČOKOLADNI SMOOTHIE

Iščete zdrav recept? Tokrat vam v rubriki zdravi recepti ponujamo osvežilen napitek, ki ga lahko pripravite v nekaj minutah. Prepričani smo, da vas bo pomarančno čokoladni smoothie navdušil.

 
Povezava na recept
Manulana terapija

ZDRAVI RECEPTI: POMARANČNO ČOKOLADNI SMOOTHIE

Iščete zdrav recept? Tokrat vam v rubriki zdravi recepti ponujamo osvežilen napitek, ki ga lahko pripravite v nekaj minutah. Prepričani smo, da vas bo pomarančno čokoladni smoothie navdušil.

Povezava na recept
Manulana terapija

ZDRAVI RECEPTI: OVSENA KAŠA Z MANDLJEVIM MASLOM IN SADJEM

Iščete zdrav recept, ki vključuje veliko žitaric in sadja, hkrati pa je jed hitro narejena. Ovsena kaša z mandljevim maslom in sadjem bo prav gotovo primerna izbira.

Povezava na recept
Manulana terapija

ZDRAVI RECEPTI: OVSENA KAŠA Z MANDLJEVIM MASLOM IN SADJEM

Iščete zdrav recept, ki vključuje veliko žitaric in sadja, hkrati pa je jed hitro narejena. Ovsena kaša z mandljevim maslom in sadjem bo prav gotovo primerna izbira.

Povezava na recept

VIDEO RECEPT: Pečena ovsena kaša z nektarinami

PROGRAM "OD ZAČETNIKA DO REKREATIVCA"

1. DEL

2. DEL

3. DEL

4. DEL

FITBIT

Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

HRBTENICA

JOGA

BALABIT

OSTALO

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE

    POKLIČITE NAS ALI NAM PIŠITE

    Sledite nam na socialnih omrežjih

    Ne zamudite GiBit-ovih novosti, aktualnih dogodkov in programov za vaše podjetje.