Promocija zdravja od a do z

B2B zaprta stran – TEMPLATE STRAN

AKTIVNI ODMORI V ŽIVO

Vsak delovnik od 10:00 do 10:15!

No event found!

Posnetki aktivnih odmorov

No event found!
No event found!
No event found!
No event found!
No event found!

Prihajajoči dogodek

GiBit Nordijska hoja

DELAVNICA: NORDIJSKA HOJA ZA ZDRAVO TELO (Četrtek, 12.maj ob 13:00)

Vsebina delavnice :

  • Razvoj nordijska hoje iz teka na smučeh
  • Oprema za nordijsko hojo
  • Kakšne tehnike nordijske hoje poznamo
  • Kako nordijska hoja vpliva na odpravo negativnih učinkov sedečega dela
  • Kako z nordijsko hojo do izgube odvečnih kilogramov
Delavnico izvaja Bojan Kristan, profesor športne vzgoje, učitelj nordijske hoje 3. stopnje.
 
GiBit Nordijska hoja

DELAVNICA: NORDIJSKA HOJA ZA ZDRAVO TELO (Četrtek, 12. maj ob 13:00)

Vsebina delavnice :

  • Razvoj nordijska hoje iz teka na smučeh
  • Oprema za nordijsko hojo
  • Kakšne tehnike nordijske hoje poznamo
  • Kako nordijska hoja vpliva na odpravo negativnih učinkov sedečega dela
  • Kako z nordijsko hojo do izgube odvečnih kilogramov
Delavnico izvaja Bojan Kristan, profesor športne vzgoje, učitelj nordijske hoje 3. stopnje.
 

Pretekli dogodki

P1030243-min

DELAVNICA: VARNO PROTI VRHOVOM

Napotki in priporočila za varen obisk gora v letnih razmerah.

Vsebina delavnice “Varno proti vrhovom”:

  • splošno o gorah in planinskih poteh
  • obvezna in priporočena oprema za obisk gora
  • izbira cilja in priprava na turo
  • izvedba ture
  • nesreče in poškodbe v gorah ter ukrepanje ob nesreči
Delavnico izvaja Žiga Macedoni, vodnik PZS, alpinist, turni smučar in strasten obiskovalec gora v vseh letnih časih.
Posnetek delavnice
P1030243-min

DELAVNICA: VARNO PROTI VRHOVOM

Napotki in priporočila za varen obisk gora v letnih razmerah.

Vsebina delavnice “Varno proti vrhovom”:

  • splošno o gorah in planinskih poteh
  • obvezna in priporočena oprema za obisk gora
  • izbira cilja in priprava na turo
  • izvedba ture
  • nesreče in poškodbe v gorah ter ukrepanje ob nesreči
Delavnico izvaja Žiga Macedoni, vodnik PZS, alpinist, turni smučar in strasten obiskovalec gora v vseh letnih časih.
Posnetek delavnice

Članki in zdravi recepti

Lj-maraton-2013-18-of-143

DEVET RAZLOGOV ZA PREVLADO KENIJSKIH TEKAČEV V VZDRŽLJIVOSTNIH TEKIH

Kaj je razlog za prevlado vzhodnoafriških tekačev v vzdržljivostih tekih in ali na to vpliva njihova genetika?

Članek je povzetek razmišljanja ameriškega misijonarja Lawrenca Lantza, ki je več let živel v ugandskem mestu Soroti in opazoval tamkajšnje tekače pri njihovih treningih. Prepričan je, da genetika nima nobene veze s prevlado afriških tekačev v tekih na srednje in dolge proge.

Povezava na članek
Lj-maraton-2013-18-of-143

DEVET RAZLOGOV ZA PREVLADO KENIJSKIH TEKAČEV V VZDRŽLJIVOSTNIH TEKIH

Kaj je razlog za prevlado vzhodnoafriških tekačev v vzdržljivostih tekih in ali na to vpliva njihova genetika?

Članek je povzetek razmišljanja ameriškega misijonarja Lawrenca Lantza, ki je več let živel v ugandskem mestu Soroti in opazoval tamkajšnje tekače pri njihovih treningih. Prepričan je, da genetika nima nobene veze s prevlado afriških tekačev v tekih na srednje in dolge proge.

Povezava na članek
aktivacij mišic medeničnega dna

Povleciti popek noter ali stisniti trebušne mišice?

Mnogokrat pri raznih vadbah med izvajanjem vaj slišimo: “Povleci popek noter, da aktiviraš mišice trebuha!” Delno je to res, da se ob stisku mišic trebuha popek pomakne bližje hrbtenici, vendar le če je stisk izveden pravilno z vso muskulaturo trebuha

Povezava na članek
aktivacij mišic medeničnega dna

Povleciti popek noter ali stisniti trebušne mišice?

Mnogokrat pri raznih vadbah med izvajanjem vaj slišimo: “Povleci popek noter, da aktiviraš mišice trebuha!” Delno je to res, da se ob stisku mišic trebuha popek pomakne bližje hrbtenici, vendar le če je stisk izveden pravilno z vso muskulaturo trebuha

Povezava na članek
Sedece_delo_PeK

Sedeče delo

Že pri pravilnem sedenju je hrbtenica bolj obremenjena kot leže ali stoje. Pri vzravnanem sedenju je pritisk na medvretenčne ploščice za 40% večji kot pri stoječem položaju. Kakšne so obremenitve na telo med sedenjem pa je odvisno predvsem od položaja sedenja in od stola na katerem sedimo. 

 
Povezava na članek
Sedece_delo_PeK

Sedeče delo

Že pri pravilnem sedenju je hrbtenica bolj obremenjena kot leže ali stoje. Pri vzravnanem sedenju je pritisk na medvretenčne ploščice za 40% večji kot pri stoječem položaju. Kakšne so obremenitve na telo med sedenjem pa je odvisno predvsem od položaja sedenja in od stola na katerem sedimo. 

 
Povezava na članek

VIDEO RECEPT: Pečena ovsena kaša z nektarinami

FITBIT

HRBTENICA

JOGA

BALABIT

OSTALO

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE

    POKLIČITE NAS ALI NAM PIŠITE

    Sledite nam na socialnih omrežjih

    Ne zamudite GiBit-ovih novosti, aktualnih dogodkov in programov za vaše podjetje.