Reševanje konfliktov

Iskanje (prepoznavanje) in (preventivno) reševanje problemov, ki lahko pripeljejo tudi do mobinga.

Medosebni konflikti v delovnih kolektivih so eden večjih virov stresa, nezadovoljstva in upada delovne vneme. Posledično pa tudi težav z zdravjem.

Po eni strani so konflikti v delovnih timih neizbežni, saj smo si ljudje različni, imamo različne cilje in različne poglede na to, kako naj bi dosegli te cilje.Po drugi strani, pa bi lahko marsikatere konflikte uspešno rešili, če bi bili sodelavci bolje opremljeni z načinom reševanja konfliktov. Poskusimo z reševanjem konfliktov, ki bo vam in sodelavcem prineslo izboljšanje.

Ne dopustimo, da se konflikti razrastejo v dolgotrajnejše in težje probleme.

Na delavnici bodo udeleženci:

  •  izboljšali razumevanje o tem, kaj so konflikti in katere vrste obstajajo
  • izboljšali razumevanje, kaj so vzroki konfliktov
  • spoznali kdaj je konflikt konstruktiven in kdaj postane resna težava
  • dobili praktične nasvete, kako (preventivno) preprečimo konflikte v svojem delovnem okolju
  • dobili praktične nasvete, kako konflikte (konstruktivno) reševati

MNENJA ZDRAVIH PODJETIJ O EKIPI GIBIT

SORODNE VSEBINE

Stres in izgorelost

Vpliv stresa na počutje in zadovoljstvo pri delu. Pri našem delu se vsi srečujemo z zahtevnimi okoliščinami.
Vse to lahko negativno vpliva na naš stres oz. počutje v službi.

Sedeče delo

Odpravljanje negativnih učinkov sedečega dela in izvajanje vaj za preprečevanje bolečin v hrbtu.

Komunikacija in odnosi

V delovnih okoljih igra komunikacija zelo pomembno vlogo. Kakor predstavlja na eni strani dobra komunikacija gonilo dobrim medosebnim odnosom, zadovoljstvu in delovni učinkovitosti, lahko na drugi strani slaba komunikacija pomembno ovira doseganje vzajemnih in kvalitetnih odnosov, znižuje pa tudi delovno uspešnost in učinkovitost.

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE

    POKLIČITE NAS ALI NAM PIŠITE

    Sledite nam na socialnih omrežjih

    Ne zamudite GiBit-ovih novosti, aktualnih dogodkov in programov za vaše podjetje.