Tehnike dihanja

S pomočjo dihalnih tehnik se lažje sprostimo ter osredotočimo na naše delo in cilje.

Pravilno in kvalitetno dihanje izboljša mnoge vidike našega življenja, kot na primer odpravljanje fizične napetosti v predelu trebuha, odpravljanje stresa, prispeva k večji delovni storilnosti, poveča koncentracijo ter omogoči večje fizične kot tudi psihične napore. Prav tako enakomeren ritem in način dihanja skozi nos izboljša spanec.

Na delavnici “Tehnike dihanja” bomo spoznali:

– Dihanje s trebušno prepono: za spodbujanje kvalitetnejšega globokega vdiha
– Osnovno/popolno jogijsko dihanje: povezava dihanja trebuh- prsni koš- dvig ključnic
– Izmenično dihanje: dihanje skozi desno in levo nosnico v določenem zaporedju, glede na izbrane potrebe (čiščenje, ogrevanje, umirjanje, ohlajanje).
– Dihanje za ohladitev telesa: (sitali ali siitkari) dihanje z posebno tehniko zvijanja jezika pri vdihovanju.

MNENJA ZDRAVIH PODJETJIH O EKIPI GIBIT

Sorodne vsebine

Sedeče delo

Odpravljanje negativnih učinkov sedečega dela in izvajanje vaj za preprečevanje bolečin v hrbtu.

Zdrav način življenja

zdrav način življenjaSpoznavanje telesa, gibanje, zdrava prehrana in sproščanje. Na delavnici o zdravem načinu življenje boste izvedeli kako

Zdrava prehrana

Kdaj in kaj jesti, kakšen obrok je primeren za malico, kakšen za kosilo in kako neurejena prehrana vpliva na zaposlene.

Pošljite nam vaše

POVPRAŠEVANJE

    POKLIČITE NAS ALI NAM PIŠITE

    Sledite nam na socialnih omrežjih

    Ne zamudite GiBit-ovih novosti, aktualnih dogodkov in programov za vaše podjetje.